Business Hospitality
Bedrijven, overheden en instellingen ervaren steeds vaker dat er meer van medewerkers wordt verwacht dan alleen kennis van zaken en de kwaliteit van producten of diensten. Klanten en opdrachtgevers kijken naar het totaal, waaronder ook hoe een organisatie zich presenteert. Een training Business Hospitality leert uw medewerkers hoe zij zich onder allerlei omstandigheden gesoigneerd weten te presenteren.
Doel is het zetten van de puntjes op de ‘i op het gebied van (zakelijke) omgangsvormen & etiquette en Lering ende Vermaeck. Tijdens een interactieve workshop komen onder andere de volgende onderwerpen aanbod:
- Wat wordt verstaan onder (zakelijke) gastvrijheid?
- Wat is het belang van (zakelijke) omgangsvormen en etiquette
- Hoe pas ik deze toe vanuit mijn eigen ‘ik’ en in de ‘geest en stijl’ van de organisatie?
- Actief gastvrouw en gastheer in de werksituatie (begroeten van relaties, handen geven, voorstellen en introduceren, ontvangen en begeleiden van relaties, presenteren van visitekaartje, converseren etc.)
- Persoonlijke performance (houding, beweging, kleding en uiterlijke verzorging)
- De do’s en don’ts in gezelschap